piątek, 9 kwietnia 2010

któRa chce zobaczyć ptaka na skype?

Daria_17Stringi: !!  !!  !!  !!
Raphick:
Agn!echa.: Faf
calujacy_on: CZY MOZE MO KTOS WYTLUMACZYC ? ZE CZESC DZIWCZYN, UDAJE SWIETE A TAK NAPRAWDE TO SIE USCZAJA
Agn!echa.:
zadzwonie-=-=-: Daria_17Stringi cześć
samochwałaaaa: któa chce zobaczyć ptaka ?
Raphick: wróciłem
on.;.;.;.;.;.;.: calujacy_on życie
samochwałaaaa: albo konia jak kto woli
~przychodzi: agregator123
Agn!echa.: no co Ty nie powiesz
~odchodzi: bodziozubr
~przychodzi: 0n_16_lat
~odchodzi: ~miancior
~odchodzi: misiaczek1985lod
~odchodzi: Pełny_skejp
boxy_18: lubie stringi
~przychodzi: seeeexy...on:)
calujacy_on: JEEEEZU ? NAWET SA SAMOBIJCY ? JAK TAK MOZNA KONIA BIC?
~przychodzi: dollarbill
~odchodzi: Madziaa___19
~odchodzi: 9piotrek69
~odchodzi: TygryseKkkk_on
~przychodzi: ONspragnionyJEJ+
~przychodzi: 90pio
~odchodzi: pawel__.36
Raphick: jajeczniczke zrobiłem chce ktos
~przychodzi: Mlody_i_Kamera
~odchodzi: okon22ok
Agn!echa.: oć zapalić ze mną
~odchodzi: szkocik7
~odchodzi: KAMIL/.
~przychodzi: NiezagladacON
Raphick: ja palę tylko jak jestem pijany
~odchodzi: Alioth20(ona)*
calujacy_on: ZOBACZA KAWALEK CYCKA LUB PIPKI , I SIE NAPALA JAK BYKI NA SALADERE
~przychodzi: 19kOkAiNkA19
~przychodzi: przytulisz_on18
Agn!echa.:
Agn!echa.: kto idzie zapalic ze mną?
~przychodzi: krzyssssssssssss
Raphick: podobno mocnego na 2 razy wziąłem
Agn!echa.:
Agn!echa.: łał
Agn!echa.: ahahah
ona_18;_***: szukam porady... kto bedzie tak wyrozumialy i mi doradzi ;/
~odchodzi: krzyssssssssssss
~odchodzi: Ewka_Ewka_PL
~przychodzi: marek37on
~odchodzi: OLlLaLolitaAaO
~odchodzi: R0BERTx.,.,.
dawiiid17l: zapraszam na priv normalne dziewczyny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz