piątek, 9 kwietnia 2010

ZWALE NA SKYPE

**WANTED**: cycusie90 no badz przyzwoita... przeciez tu nie bede zdradzal intymnych szczegolow tematu rozmowy,ktorego sam do tego jeszcze nie znam... pozaatym. vczym ryzykujesz?
MALGOSIA034: Milutkii.,.
!ON_Skarżysko: Gorąca24. witam
Daras!!: Mężatka39!od kiedy to tak
Milutkii.,.: MALGOSIA034 moge?:
Milutkii.,.:
Śliczna_Ciziaa: zapraszam panow
!ON_Skarżysko: Gorąca24. mozna?
**A**G**A**,,.,,: __SERUDEN__ zgadza sie ale ludzi poznaje sie po tresci i dialogu jaki sie toczy..pisalismy ostatnio na priv, tylko mnie pozniej wywalilo
Ostry_Brutal_Cam: ..
spioo: Pikantna40stka betti mam do ciebi proźbę
MALGOSIA034: Milutkii.,.hmm
jamyi: mlodzian z kam i wibratorekm , chetnie go uzyje, zapraszam panie ktore potresuja
Pikantna40stka: chetny30Bedzin musze jechac wreszcie opony zmienic bo na zimowkach jeszcze jezdze a ja straznie nie lubie czekac jak mi cos kolo autka robia
!ON_Skarżysko: kocica3838 witam
Milutkii.,.: MALGOSIA034??
Mężatka39!: Ooperator-MYSZKI-
MALGOSIA034: Milutkii.,.
TłixnijmyToRazem: ale mam zaj3bista muzyke
ot_tak..: witam
Pikantna40stka: spioo jaka?
!ON_Skarżysko: kocica3838 wpuscisz mnie?
_Fajny_kam__: ZWALE NA SKEYPIE
__SERUDEN__: **A**G**A**,,.,, zgadza sie i póżniej nick zmieniłaś i juz nie napisałaś widocznie nie chciałas juz
spioo: Pikantna40stka masz odpalone gg??
chetny30Bedzin: Pikantna40stka jest dużo swojej roboty i sprzęt ponaprawiac i miec czym jeździź i projekty mam do zrobienia
Milutkii.,.: MALGOSIA034 wiec?
Pikantna40stka: spioo tak
TłixnijmyToRazem: komu komu bo ide do domu
albi12345: aggga322 witam , można zaprosić
MALGOSIA034: Milutkii.,.no
LaToya29: baton wrócił to teraz ja ide
chetny30Bedzin: Pikantna40stka ja mam tylko z przodu zimówki musze jedną letnią dostać i będzie ok

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz