piątek, 9 kwietnia 2010

piotr_i_ewa_!: kto ma duzego wacka ?

possam36p: masz powodzenie
ON_pokliczy_z_To: Mężatka39! PRIV !!
valshal: doladuje konto
Nusia27**: LaToya29 nooooo bedzie smiechu ze majty zjem :
Śliczna_Ciziaa: zapraszam panow
Ooperator-MYSZKI: Mężatka39! i te włosy...mmmm tylko je potarmosic..hahaha
____to_ja_ON_:): wysle foty
wyposzczony_maż:
LaToya29: Nusia27**
Pikantna40stka: chetny30Bedzin chyba zaraz usne,pije kawe i zamiast na nogi mnie postawic to usypia
sky.....,,,28: facet z facetem na sky
laptop997: a ja nudze sie
piotr_i_ewa_!: kto ma duzego wacka ?
_Fajny_kam__: KTOS CHETNY NA SKEYPA?????
spioo: Pikantna40stka
albi12345: mężatka39! witam, zapraszam
Daras!!: Mężatka39!moge wejsc
Pikantna40stka: spioo nie w pracy?
cycusie90: BARTEK191981
Nusia27**: LaToya29 ta z tymi jest równa babka : :
Mężatka39!: albi12345-hey
spioo: Pikantna40stka nie
kr_singiel_pas:
Nusia27**: kajdankami
MateuszMokotow!: ZROBIE MINETKE
Pikantna40stka: spioo a co to za bumelka?
Mężatka39!: Daras!! na mnie? D:
**A**G**A**,,.,,: __SERUDEN__ tak bo nie wiem czemu za kazdym razem jak wchodze to pisze ze nik zastrzezony a ja kuzwa dobrze o tym wiem bo sama go zastrzeglam i musze znaki ciskac jak sie trafi... ja to napewno ja
a_sex_mlody: spuszcze sie dla kobietki z kam
Legniczanin25: legnica i okolice zapraszam na priv
**WANTED**: cycusie90 nie sadzilem ze powiesz... ale ok nie przeszkadzam
chetny30Bedzin: Pikantna40stka cos orzeźwiającego a moze pomyśl o czyms przyjemnym to zaraz bedzie lepiej
LaToya29: Nusia27** wez daj spokój
spioo: Pikantna40stka że co??
3_Zboczone_Pały: zapraszamy chetna lsake na 3 wielkie pały prv
Daras!!: Mężatka39!heh do nie na
cycusie90: **WANTED** phi
Śliczna_Ciziaa: zapraszam ladnego pana
Daria_17Stringi:
Nusia27**: LaToya29bedzie ubaw : :
3_Zboczone_Pały: ktor ama ochote na ostry sex
!ON_Skarżysko: aggga322 witam
damian30000: **A**G**A**,,.,, a to szukasz kogos czy tak poprostu?
onWdamskichSKYP: on w damskich
**A**G**A**,,.,,: damian30000 no nie mam inaczej
albi12345: mężatka39! hej zapeaszam na małe co nieco
Mężatka39!: Daras!!
Pikantna40stka: chetny30Bedzin wlasnie czek mnie dzis nieprzyjemny dzien
wyposzczony_maż: zapraszam!
_Fajny_kam__: MAM DUZEGO , MLODY
____to_ja_ON_:): chce ktos fotki??
__SERUDEN__: **A**G**A**,,.,, ale ogólnie ludzie maja podobne nicki wiec tak to wychodzi
Pikantna40stka: spioo no obijasz sie\
Mężatka39!: albi12345-nie skorzystam
malzenstwo27i28: ZAPRASZAM MILE PANIE DO KLIKANIA I NIETYLKO
Daras!!: Mężatka39!boisz sie
chetny30Bedzin: Pikantna40stka ja też ciężko miałem wstać ale troche ruchu rano i już jest ok
Milutkii.,.: Pikantna40stka
Ooperator-MYSZKI: Mężatka39! hmmm ale masz "barnie" kazdy widze chce ...na konto Twojego meza...hahha
!ON_Skarżysko: aggga322 mozna?
Pikantna40stka: Milutkii.,.
chetny30Bedzin: Pikantna40stka czemu nieprzyjemny dzień?
Mężatka39!: Daras!! niom
albi12345: mężatka39! tylko kawa lub herbatka
Pikantna40stka: chetny30Bedzin to dlaczego wstawales rano skoro nie musiales?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz