piątek, 9 kwietnia 2010

pojecz mi suczko ZAPRASZM PRIV MAM KAM

SkejpZwalmyRazem:
!!*RozpaleCieON: BRUNETKA30NATI mam cos dla ciebie w kam
Nusia27**: noo :
Aksamitnaa: !!*RozpaleCieON zaproponuj to innej
TRYSNĄŁEMSPIĄCEJ:
*Dana4923: brzydal3000 chlebek z twarozkiem i dzemem
!!!OnMlodyKam:*: zapraszam chetne!!!!!
licealistka_sexi: jestem napalona na ostry cyberek z fabulka. pisac !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ona37:*: to ona wisi jak to robi?
MlodaVeryHorny: CichySpokojny30 to idź na niego
ot_tak..: a to sie ustroiła
suki_na_tel_szuk: chetne ulegle suki zapraszam
Aksamitnaa: `JacoOoO bo mnie rozbawiłeś tym tekstem
ona37:*: ot_tak..
Nusia27**: ona tak zawsze z rana
***Snajperka***: Redonndo a dzeki ale ...ja rzadko privuje
Lukash:*:*:*: poznam koleżankę z Torunia lub okolic
Kamil_21_LDZ: Zapraszam Panie
!!*RozpaleCieON: BRUNETKA30NATI cos dla ciebie w kam
Szatan_40+: ***Snajperka*** wiec moze na odwrot z nia ?
cezar233: BRUNETKA30NATI dzień dobry
pareczkamk: kochani kamerka nie chce nam sie załączyc wyskakuje brak komunikacij z serwerem pomoże ktoś???
`JacoOoO;): Aksamitnaa wiem tępy byŁD:
Kolumb_80_1: Doładuję komórkę za pokaz
Kamil_21_LDZ: Zapraszam Panie
ona37:*: NO TO Z RAANA JA NA NOCNIK
***Snajperka***: Szatan_40+ na glowe załozyc
ot_tak..:
**A**G**A**,,.,,: possam36p jestem
**WANTED**: **A**G**A**,,.,, tu sie nie dowiesz na priv smigaj bo pan czeka
valshal: doladuje konto pani w zamian za sex tel
brzydal3000: *Dana4923 cos mi to na dietke wyglada
Aksamitnaa: `JacoOoO zabawny
ona37:*: i siedziedz az nie zrobi
Nusia27**: zrobiła przed nocnikiem
Szatan_40+: ***Snajperka*** nizej ja daj
Śliczna_Ciziaa: zapraszam panow
ona37:*:
policjant,.: Mężatka39!
SEXXXXXXXX+18: DAM NUMER TELEFONU KTO CHCE PISAć NA PRIV
!!*RozpaleCieON: ***Snajperka*** mam cos dla ciebie w kam
paulina17late: szukma fajnego chlopaka z kam 16l
policjant,.:
***Snajperka***: Szatan_40+ toz taka ladna spodnica a ja mam pod stól ja chowac
pasiekt233HR7R: snajperka pokaz piersi
*Dana4923: brzydal3000 hihi,zebys wiedzial trza troszke kilogramow zwalic
Nusia27**: sidzam ja na nocniku z rana potem zapomina juz sie jeszcze tak nie wyczuwa
mackopo30: hello
`JacoOoO;): Aksamitnaa chcesz sie pozanć?
MAREK_43*: BRUNETKA30NATI czesc
jamyi: zwale i zabwie sie analnie dla laski zapraszam!!!!!!
on1ulegly: zapraszam panie na priv
mackopo30: witam wszystkich
***Snajperka***: !!*RozpaleCieON prezent
Redonndo: BRUNETKA#)NATI ZAPRASZM PRIV !!!! MAM KMA
buaha:
**A**G**A**,,.,,: **WANTED** he he a co ty mnie kuzwa tak wyganiasz co ? a wlasnie ze zostaje tu
!!*RozpaleCieON: ***Snajperka*** mmm ty jests jak prezent
dfgdgdNNNN: gORąCA 24 POKAż PIERSI
ona37:*: Nusia27**
TEL_DLA_SUCZKI: pojecz mi suczko
pasiekt233HR7R: snajperka pogadamy na prv
BRUNET33SKYP: ZARAZ FINAL ZAPRASZAM
Redonndo: BRUNETKA30NATI ZAPRASZM PRIV MAM KAM
Nusia27**: ona37 naumie sie
Szatan_40+: ***Snajperka*** zgrabna jestes to jakby nie bylo milej jesio bedzie zajrzec
ona37:*: no jasne
#Przystojniak_: zapraszam Panie na !!
spioo: ***Snajperka*** mam do ciebie pytanko
***Snajperka***: !!*RozpaleCieON taaa... tylko wstazki mi brak
brzydal3000: *Dana4923 no i nastepna co jej pare cm przeszkadza
marek681: SKEYP

2 komentarze: