piątek, 9 kwietnia 2010

pokaze wacka mam kamerke zapraszam laski i dziewczyny

Dekadentka.91: Scum_ nie ucz mnie samcze co jest dobre, a co nie
~odchodzi: traves_on
~przychodzi: mieszko99262
~przychodzi: krzyssssssssssss
Scum_: Dekadentka.91 czemu nie? przecież nie jesteś nieomylna
~odchodzi: krzyssssssssssss
~przychodzi: ONszukaJEJ:)_20
~przychodzi: Puchuś_Kubatek
Agn!echa.: jesio zw
~przychodzi: on23..chce
~przychodzi: Kawaler56
~przychodzi: arek0225
Dekadentka.91: Scum_ no w tej kwestii akurat jestem
~przychodzi: konrad30kr
~odchodzi: -Szarlej-
~przychodzi: On33ŁódźSpokojną
~odchodzi: arek0225
~odchodzi:
~przychodzi: Angelisia_15l;d
Raphick: Aga to dzidka
~przychodzi: grzecniutka
Raphick:
Raphick:
PKPG: dziś o 9.30 na moim profilu bedzie rozmawiał RYSZARD pEJA ZAPRASZAM NA ROZMOWE SZ NIM
SuperAdasiek: palaczka
~odchodzi: Mordrimor
~odchodzi: DoPrzesadyCzuły
Scum_: Dekadentka.91 no tak, jak mogłem zapomnieć o 13 latach w tym temacie? wybacz
Agn!echa.: ja Was obserwuje
Kawaler56: PKPG ten idiota
Agn!echa.: nie znacie dnia ani godziny
Raphick: fakt
~odchodzi: _gibbong_
~przychodzi: Dołąduje_Koma25
~przychodzi: <<>>
~przychodzi: zukierek
michalo9300: zapraszam dziewczyny z Łodzi;0
SuperAdasiek: o dzidka sie patrzy
SuperAdasiek:
~odchodzi: Dołąduje_Koma25
Dekadentka.91: Scum_ nie wiem jak mogłeś no ale mam dobry humor to wybaczam
~przychodzi: traves_on
Agn!echa.:
~przychodzi: perfect-model
~odchodzi: <<>>
~odchodzi: konrad30kr
~przychodzi: endrju3005
~odchodzi: daniel21kam
~przychodzi: mam_KAM_:))_zapr
Raphick: lachon
~odchodzi: endrju3005
~przychodzi: endrju3005
SuperAdasiek: foczka
PKPG: Kawaler56Kawaler56 potrujny h>J ci w up.e
~przychodzi: Wacek22_Kam
SuperAdasiek:
Puchuś_Kubatek:
Scum_: Dekadentka.91 a co tosie stało, że dobry humor masz?
ggh,hjjhttyjjmrf: ELO WSZYSTKIM
Raphick: sarenka
Agn!echa.:
~przychodzi: marek_884
~odchodzi: peterss1
Agn!echa.: dobra dobra
mam_KAM_:))_zapr: zapraszam laski
mam_KAM_:))_zapr: skyepe pokaz
mam_KAM_:))_zapr: kam
Dekadentka.91: Scum_ obudziłam się?
Agn!echa.: cicho na 3 minuty tu ma być
SuperAdasiek: łania
Kawaler56: PKPG chyba on
Agn!echa.: ahaha
~przychodzi: ania_jej.,.,
~odchodzi: samochwałaaaa
~odchodzi: poprostuXmichal
Raphick: podnieca ją to
Scum_: Dekadentka.91 no rzeczywiście powód do radości
PKPG: zapraszam laski
Raphick: dzika locha
Raphick:
Agn!echa.: wychodzę
~przychodzi: fajny_miśkk
ggh,hjjhttyjjmrf: O CZYM KLIKAMY
Dekadentka.91: Scum_ no a nie?
~odchodzi: marek_884
Scum_: Dekadentka.91 no mówię, że tak
~odchodzi: Kawaler56
Dekadentka.91: Scum_ osz Ty
~odchodzi: DobryChlopak_Kam
Raphick: wychodz a my Cie obgadamy
~odchodzi: traves_on
~odchodzi: zedar
~odchodzi: goracy*matys1818
~przychodzi: damiiannek
~przychodzi: `mariusz`krk
Raphick:
damiiannek:
~przychodzi: lafuego
Raphick:
SuperAdasiek: Rafał
Scum_: Dekadentka.91 widziałaś moze 'niebo nad berlinem'?
~odchodzi: lafuego
on16!!_zaprasz: zamknolem przypadkiem
PKPG: CZekam na rozmowe Ja RYSZARD PEJA SLUU
on16!!_zaprasz: napisz jeszcze 1
ona_18;_***: kto pomoze?
SuperAdasiek: ech dzikiej lochy nic nie przebije
~odchodzi: mokraaaciipkka
Dekadentka.91: Scum_ jeno te fragmenty, w których Cave występuje
~przychodzi: Śliczna.93
~przychodzi: Chłopak_,.,;.,;
~odchodzi: ggh,hjjhttyjjmrf
~przychodzi: ona3+_zajęta
PKPG: ona_18;_*** w czym
~odchodzi: ona3+_zajęta
Raphick: jak dostać wizę do Usa?
Raphick: bardzo proste
~odchodzi: AdrianMiły
Scum_: Dekadentka.91 a to sie nie liczy w takim razie musisz całość zobaczyć
SuperAdasiek:
~przychodzi: palacej_szukam
~przychodzi: poznymy_się
~przychodzi: ktoś_inny_
~przychodzi: AdrianMiłly
~odchodzi: wagarowicz_hehe
~przychodzi: kasaDLAlalki
On19KtoPogada?:
Puchuś_Kubatek: Raphick nudno jest
~odchodzi: Damian_:-)
Raphick: lecisz do Kanady do Toronto a potem do miejscowosci o nazwie Niagara mostem do Usa i jestes
~odchodzi: puszysta_15_wawa
Raphick:
mam_KAM_:))_zapr: pokaze wacka
mam_KAM_:))_zapr:
~odchodzi: ONszukaJEJ:)_20
onTylkoDlaŁadnej: zapraszam laseczke
SuperAdasiek: łał
Dekadentka.91: Scum_ może kiedyś... póki co ściągam Life Seeds i zaraz będę miała
SuperAdasiek: ale masz plan
~przychodzi: traves_on
palacej_szukam: zapraszam wszystkie ktrore pala na
~przychodzi: laurka..
~odchodzi: traves_on
~przychodzi: Darosiini
~odchodzi: .Słodziak..
~odchodzi: ktoś_inny_
Raphick: byłem w tych terenach to wiem
PKPG: pokaze wacka mam kamerke zapraszam laski i dziewczyny kbiety
SuperAdasiek:
Raphick: kanadyjczycy tak własnie robią
~odchodzi: casanowa182
~przychodzi: OnTerazLokum19ŚL
Puchuś_Kubatek: PKPG
Scum_: Dekadentka.91u... dobra rzecz, niema co a wiesz co ja mam?
~odchodzi: Michal21normalny
SuperAdasiek: ale dzikich loch tam nie maja
~przychodzi: PIERSZY
~odchodzi: 22_dla_dojrzałej
~odchodzi: laurka..
Raphick: nie takich jak Aga
Dekadentka.91: Scum_ co masz? koncertówkę jakąś fajną?
~odchodzi: sExYLaDy_:).
Raphick: uwierz są dziksze
Raphick:
SuperAdasiek:
Darosiini: Hej Dziewczyny zapraszam na
~odchodzi: Chłopak_,.,;.,;
SuperAdasiek: to pakuj sie jutro lecim
~przychodzi: puszysta_15_wawa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz